neděle 30. ledna 2011

Zítra ? Hrůza jménem vysvědčení !


Tak jsem tu znova xD Zítra výzo..Fůůůj xDD Ale vyhla jsem se tomu protože jsem nemocná.Takže super xD ;) Ale proč mi budou dávat nějakej cár papíru,když vím co tam bude ? ! Stejně ho hned musíme vrátit,takže mi stačí když se na něj podívám.Podělím se co taam budu mít. xD Ikdyž se čím chlubit nemám xDD
Čeština-1
Angličtina-1
Dějepis-2
Zeměpis-2
Občanka-Asi 1 xD
Matika-1
Fyzika-2 nebo 1 xDD
Příroďák-3 FŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮJ xDD Moje první ! xD
Hudebka-1
Tělák-2 xD
Rodinka-1
Pracák-1¨
Výtvarka-1
Informatika-1
Doufám že to takhle bude ! Ikdyž ten trojec by tam být nemusel xDD No co..Nevadí xDD Moje rodina už je na to psychicky (dokonce i fyzicky(ruce na facky) ) připravená ! xD Tak já se s váma prozatím loučím.Možná ještě něco dneska napíšu ;) +Jedna moje oblíbená písnička na Dobrou Noc :))

With Love LaRii xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat